glitter-graphics.com

Friday 12 August 2011

R.I.C.E

haii..hello..
((salam mendahului..hehe))


hamboii aih,entry tajuk omputih..tapi,saya nak tuleh bm ja..bi pon tergagap lagi..hahaha
rice? org kedah cakap..nasik!!
apa la yang bes cita pasai nasik??

hahahahahaha..

tahukah kalian nasik adalah makanan ruji orang Malaysia..((ni yang saya belajar time f3,skang ni tak pasti la..hoho))..maybe fastfood yang menjadi makanan ruji mereka yang perasan BUSY!!
tak terasa..tak terasa..tak terasa..^^,

mengapakah nasik begitu penting dalam hidup saya??
mungkin..saya orang kedah,kenai bendang lagi awai dari swimming pool..haha..
mungkin,saya orang melayu dan sudah semestinya perut pon melayu jugakk..
takkan nasik hilang di dunia..inshaALLAH

biarlah,mereka bahagia dengan mcD..kfc..a&w..burger king..bla3..
((kadang2 pon saya makan jugak tau segala makanan kat atas ni!!))
tapi..tapi..dan tapi..
perut kena isi dengan nasik dulu..
 haaa..tudia..dia mai dah..


perut berbunyi lagu keroncong..hakhak


haritu kan..((short story to be shared))
kami bertolak dari gombak ke Time Square,tapi agak lama la..kena amik KTM segala bagai..mereka dah plan nak p makan kfc..saya ckp : makan la,tapi nak nasik
mereka kata : alolo..jom2 kita cari nasik

cerita 2....hahaha
pagi tu saya ngan kawan dari Nilai ke Kl Central..tetiba.. tu,adoii..terasa lapaq nasik..try la finding nasik kat ceruk2 kl central tu..then,saya terpandang 1 kedai ala2 kampung..((gadis melayu betoi..wakaka))
so,saya amik nasik putih + kari ikan + teh ais..<---pagi2 minum ais..haha
pastu bawak nasik tu ke kaunter..harga dia..huiyoo..rm9.20
tak lalu pulak nak makan..hahaha
cita la kat sorang ni,beliau cakap..biasala tu..kl central ((bluek!!))

all in all..haha..tetiba..((ayat skema))
mereka tanya..tak jemu ka makan nasik? sikit2 nasik..

saya senyum sendiri..plus,senyum dalam hati..
 kalau dah suka tu,makan tiap hari pon tak rasa cemuih..macam nasik
contoh yang paling dekat..kalau tiap hari contact pon,takkan rasa bosan+jemu..sebab? dah suka kan..
so,dont u ever try to ask me that kind of Q.."tak bosan ka mesej dengan saya?"
saya akan jawab : whatever..haha..dalam hati ja berani


lets end here~~




# harini saya makan big apple..tapi..nasik yang diutamakan..hakhak.. 



No comments:

COPYRIGHT@ dianaskemacomot.blogspot.com inspired by HIM