glitter-graphics.com

Friday 5 August 2011

D.A.H.T.U.A

  

....:::SALAM:::...


eheeeee..ohoooooiii..
ok,fine..saya terlambat beberapa hari
hari tu..
hari tersebut..
bulan julai..
pada tarikh itu..
it's my big day everyone!!
what??
ngaaa..hari saya menjadi semakin tua..
semakin ke depan..
semakin pelupa..
semakin manis..(daaa,melalut)

hari tu jugakla,encik celcom duk cari pasai..cakap nak bagi call free,msg free tu bley la percaya lagi..cakap nak bagi call free..janji manis semata2..eheee
nasib baik adik maxis baik hati bagi call free,bley jugak call kawan2..dan mereka buat2 terkezut bila saya call..ada yang dah menanti..ahaha..tapi,paling tak best..tak boleh plak call beliau..beliau kena study...ohooo~~`
takdak jodoh betoiii..cey,cey, dan cey lagi...

antara wish yang paling glemer setiap tahun..
- semoga cepat matang <<abis matang dah la ni>>
-jangan emo2 <<tak bagi emo,takdaknya nak emo>>
dll..


okeh..saya punya wishes sempena besday yang ke-2+

1- semoga saya berjaya survive d dunia yang singkat dan survive d akhirat yang abadi
2 - semoga umur saya diberkati-Nya
3- semoga grad and jadi manusia yang berguna
4- semoga saya menjadi seorang anak + kakak + adik yang baik
5 - semoga saya bertemu seorang lelaki yang cintakan saya melebihi saya mencintai dia
6- semoga lelaki itu melebihkan cintanya kepada Maha Pencipta
7- semoga saya lebih tabah + sabar



tadaaaa...ni adiah dari si bongsu..

before...



after..hakhak



# hopefully, i will celebrate my big day with someone who is 'halal' for me..someday.. 

No comments:

COPYRIGHT@ dianaskemacomot.blogspot.com inspired by HIM