glitter-graphics.com

Thursday 14 July 2011

pedih itu baik..ok?

PEDIH..first cut is the deepest..(opppsss,saya tak ter"cut" apa2 pon)..

ada banyak benda kat dunia ni..kita tak mampu nak capai..sebab kita hanya bergantung harap pada-NYA..hanya kepada-Mu aku menyembah dan hanya kepada-Mu aku memohon pertolongan..<<al-fatihah : 4>>..setelah kita berusaha,berdoa dan sekarang tawakal..

--> saya dah berusaha apa yang saya mampu..
--> setiap kali saya menadah tangan menghadap Ilahi,doa yang sama diulang2..mungkin,DIA nak saya dengan orang lain..
--> so, saya kena belajaq tawakal..HE knows better than me..

jika DIA mampu memberi kita Cinta yang pertama...dia juga mampu memberi cinta yang kedua,ketiga dan seterusnya kepada kita..so,tangunggjawab kita..JANGAN LUPA DIA YANG MAHA PENCIPTA,DIA YANG MAHA MEMBERI..dia yang memberi kita cinta itu,dia juga mampu tarik balik..

kadang2 kita harap yang first akan jadi yang last..tapi tu cuma harapan kita..harapan kita tak mungkin sama dengan harapan dia..

# fokus pada yang lagi penting..inshaAllah..dipermudahkan segalanya~~ amin

..i'm not a beggar of love..

No comments:

COPYRIGHT@ dianaskemacomot.blogspot.com inspired by HIM